24 Şubat 2012 Cuma

Olacaksa böyle olsun

Evet yaşım 50 ömrümün destisi doldu dolacak.Bu güne kadar gün oldu Türk oldum okula başladım,Türküm ,doğruyum calışkanım dedim.Gün gecti Kürt oldum Zaza'ca öğrendim zamanı geldi Alevi oldum,cem tutup semah döndüm,birde baktım devrimci olmuşum Yaşasın halkların kardeşliği dedim.Oysa benim gerceğim bunlar değildi çünkü ben zulüme oğramiş kadınları kızları toplu tecavüze oğramış yol kenarlarında insanlarımın cesetleriyle dolu soykırıma oğramış kadim bir halk olan bir Ermeni coçuğuydum. Türk oldukça dilimi unuttum Kürt olduğumda halkımı unuttum Alevi olunca dinimi unuttum.50 yaşımdan sonra kim olduğumu hatırlayıp öğreninçe de milliyetci oldum. neyse benim milliyetçiliğim bana kalsın Devrimci kardeşlerim eleştirileriniz kabulümdür.Gecmişimizle ilgili kitaplar yazılmaya başlayınca bizde okuyunca öğrendik dedelerimizin neler yaşadığını gözleri yaşlı cıktık yola Dersimden ne kadar gecmışı Ermeni olan var bir öğrenelim dedik.Denek kurmaya karar verdik bunuda başaracaz sayılı gün kaldı.gördük ki avrupadan türkiyenin değişik yerlerinden bizi bekleyenler varmış şimdiden arayıp duruyorlar derneği nezaman kuracaksınız diye.Evet az kaldı yardımlarınızla Dersim Emenilerinin tabusunu yıkıp kendimizi bulacaz kavuşmak dileğiyle GÖRÜŞÜRÜZ( PARİ OR)

8 yorum:

  1. Değerli blog admini paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyoruz Dell laptop servis olarak başarılar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. evet olacaksa böyle olsun. zaten olması gerekende bu.. artık biz türklerde sizin gibi kripto ermenilerden çektiği katliam ve işkence yeter... şunu biliyoruzki dersimde devrimci yada pkk lı geçinenlerin büyük çoğunluğu ermeni kökenli.. artık sincide arkadan vurmayı bırakın.. artık gerçek kimliklerinizi ve gerçek yüzlerinizi görmek istiyoruz.. ama şunu untmayın tunceli hiçbir dönem ne ermeni ne kürt oldu. her zaman türktü. zaten dersime adını ve kimliğini verende türklerdir.. pirler dedeler ve babalar

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Değerli Dersimli Ermeni soydaş ve kardeşlerimiz Bizler rize Hemşinli Ermenileriz vede sizlerin kendilerinizi cesurca ortaya koymanız inanın biz Hemşinli Ermeni kardeşlerinizide mutlu ve yarınlara daha güçlü bakan hay ülkesinin insanları yapıyor.Başta derneğimizin başkanı ve çok sevdiğimiz Mihran abimize canı gönülden teşekkür eder sevgilerimizi sunarız vede emeği geçen diğer tüm Dersimli can soydaşlarımıza tekrar teşekkür eder sevgilerimizi yeniden sunarız.Biz Hemşinli Ermeniler acılarımızı 200 yıl önce yaşadık ve 3 e parçalandık kendi içimizde,bir yarımızıda katledip sürdüler Kafkasyaya 1915 de,yapılan tüm zulümleri içimize attık sizlerin yaşadıkları acılar bize göre taze ve yeni ,,siz soydaşlarımıza yapılan 1938 katliamları sanmayınki bizleri üzmedi.hemde çok çok üzdü umarım artık anatoliada yaşayan bizler gibi tüm alevi ve sünni Ermeniler tekrardan özlerine dönerler.saygılar ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. yahudi mustafa dersimin anlamini bilmedigin icin sacmaliyon bi de dersimdeki koylerin eski adini arastir sonra yorum yaz canim benim bi de dersimi bi ziyaret etmeni isterim turklere ait bi tarihi eser yada kalinti varmi bi bak gercek turkler yaptiklarini bilirler gizlerler sonradan donmus turkler ise kuduz kopek gibi milete saldirirlar beliki sen sonradan donmuslerdensin kaba konusmak istememistim ama sacmaliyon ne yapalim kulaktan duyma konusma

    YanıtlaSil
  7. Yalanin omru 40 gundu. Yalan 1yere qeder. Yalanlariniz oz basiniza beladi. Bu gune qeder yalanlarinizin qurbani olduz hayat sizin ne kadar istoyorsunuz yapin yapdignizi amma sonunda yapdignizin cavabini duymaga gormeye qebul etmeye hazir olur.

    YanıtlaSil
  8. Qulagimla cox ewitmiwdim ermeniler oz uwaglarina bizlere qarwi duwmen boyudur inanmamiwam bu yazilari evelden axira kimi oxudum. Indi siz deyin hansi ana balasina ermeni qizi alar bundan sora???????

    YanıtlaSil